صحنه هایی از داستان
صحنه هایی از داستان

از عنوان معلومه چی میخوام بگم.یه وبسایتی پیدا کردم که درمورد عاشقان شیطانی بود.بعد اینارو درست کرده بودن.منم گفتم براتون بذارم ازشون لذت ببرید.فکر کنم بتونید بفهمید تو کدوم قسمت هایی از داستان عکس گذاشتم

 

 

 

کجا؟کجا؟نظررررررر



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت11:21---26 خرداد 1395
خو آجی جونم خودت گفتی نظر بدید خخخ
پاسخ:آره اما شاید تو انتخاب فعلم اشتباه کردم خخخخ


روشنا
ساعت10:40---26 خرداد 1395
آجی نظر بارون کردم مرگ من قسمت بعدی هم بگذار مرگ منننننن
پاسخ:باشه باشه فکر میکنم تا چند ثانیه دیگه وب منفجر بشه از نظر


روشنا
ساعت10:21---26 خرداد 1395
وری نایس یس یس عالییییییییییییی بودن عزیزم
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 خرداد 1395 ] [ 8:42 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts